Lidé 4fin

Ondřej Veszelei: Rád využívám možnosti online světa, a i díky němu zažívám nejlepší roky v podnikání

Oblastní ředitel Ondřej Veszelei je jedním z mála lidí, kterým celosvětová pandemie přinesla i něco pozitivního. Jeho kladný vztah k online prostředí se tím více prohloubil a jak sám s oblibou říká, kdo není na internetu, jako by nebyl. Jak on sám vnímá službu finančního konzultanta? Jaké vidí možnosti na současném finančním trhu? V čem mu pomáhá rozmach aktivit v online světě?

Ondřeji, ve společnosti 4fin Better together pracujete na pozici Oblastního ředitele. Jak byste popsal cestu, která vedla k dosažení této pozice? 

 Moje cesta na pozici Oblastního ředitele byla zbytečně dlouhá. Než jsem se na tuto pozici dostal, tak jsem se na 100 % nevěnoval tomuto cíli a to mě zdrželo. Naštěstí jsem si po pár měsících a několika konzultacích s mým nadřízeným utříbil myšlenky a zaměřil jsem se pouze na dosažení cíle. Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Tím chci říct, že je velmi důležité mít stanovené dosažitelné cíle a na cestě za nimi mít i parťáka, který vás bude korigovat a podporovat. 

Jak vy osobně vnímáte roli finančního konzultanta? Jaké klady či bonusy přinášíte svým klientům? 

Jsem přesvědčen, že bez finančního konzultanta se o hodně zmenšuje šance, že klient dosáhne všech životních cílů, kterých chce dosáhnout. Dokonce je to i změřené. Služby finančního konzultanta by měla využívat každá rodina, tak jako využívá služeb např. zubaře. Zuby si taky nevyvrtáte sami

Mým klientům přináším informace z finančního trhu a tím ruku v ruce i vzdělávání ve světě financí. Díky tomu klienti lépe porozumí tomu, jak je vedeme ke splnění jejich cílů. Zároveň jsem jim s pomocí koncipienta a asistentky po ruce, když potřebují cokoliv řešit.

V době celosvětové pandemie onemocnění Covid-19 se mnoho věcí změnilo a přešlo do online prostředí. Jak jste se s tím vypořádal? 

Měli jsme dvě možnosti. První byla dát nohy na stůl a mít o důvod víc nic nedělat a čekat, co se stane. Nebo druhá a to adaptovat se na novou situaci v online prostředí. Naštěstí jsem byl s online světem kamarád ještě před covidem, takže vlastně přišel můj čas a od té doby zažívám nejlepší roky v podnikání. Od první vlny pandemie se nám zjednodušila komunikace s klienty díky videohovorům a možnosti uzavírat produkty online na dálku. Online je určitě dobrý pomocník, ale stejně stále preferuji osobní setkání s klienty.

Má podle vás smysl být aktivní na sociálních sítích či obecně v online prostoru? Jak konkrétně oslovujete potenciální klienty či spolupracovníky vy? 

Rád říkám, že kdo není na internetu, tak jako by nebyl. Je to jako s jakoukoliv jinou službou nebo produktem. Většinou, když se k vám dostane něco nového, tak to hledáte a porovnáváte na internetu. Osobní webová stránka poradce je za mě základem. Také je vhodné mít stránku na Facebooku, kde jí mám určenou spíše pro klienty a pro hledání nových spolupracovníků rád využívám LinkedIn. Noví klienti se ke mně dostávají nejčastěji sami přes doporučení.

Kvůli propadu počtu hypotečních úvěrů se mnoho věcí na finančním trhu změnilo. Kam nyní zaměřujete svoji pozornost? 

Tohle téma je letos hodně propírané, ale se mnou to nic moc nedělá. Poradenství dělám komplexně a nejsem zaměřený jenom na to, co zrovna frčí. Je pravda, že hypoték moc není, ale za to je větší prostor pro investice, pojištění a také rozšiřování mého týmu.

Co je podle vás receptem na to, udržet se úspěšně a dlouhodobě ve finančním světě? 

Neustálý osobnostní a profesní rozvoj. Zároveň umět reagovat na vývoj na trhu. Jsme podnikatelé a měli bychom si umět za každých okolností poradit. Neříkám, že je to jednoduché, ale bez výstupu z komfortní zóny, změny přemýšlení nad podnikáním a změny aktivit to bohužel dlouhodobě nejde.

Co rád děláte ve volném čase? 

Rád trávím čas se svojí rodinou, ale také si najdu čas na sport, přátelé, vaření a vzdělávání.

 

Zaujal vás příběh Ondřeje a rádi byste se připojili k jeho týmu? Neváhejte a kontaktujte nás!

Nenechte si
ujít

Ondřej Veszelei: Rád využívám možnosti online světa, a i díky němu zažívám nejlepší roky v podnikání

Oblastní ředitel Ondřej Veszelei je jedním z mála lidí, kterým celosvětová pandemie přinesla i něco pozitivního. Jeho kladný vztah k online prostředí se tím více prohloubil a jak sám s oblibou říká, kdo není na internetu, jako by nebyl. Jak on sám vnímá službu finančního konzultanta? Jaké vidí možnosti na současném finančním trhu? V čem mu pomáhá rozmach aktivit v online světě?

Ondřeji, ve společnosti 4fin Better together pracujete na pozici Oblastního ředitele. Jak byste popsal cestu, která vedla k dosažení této pozice? 

 Moje cesta na pozici Oblastního ředitele byla zbytečně dlouhá. Než jsem se na tuto pozici dostal, tak jsem se na 100 % nevěnoval tomuto cíli a to mě zdrželo. Naštěstí jsem si po pár měsících a několika konzultacích s mým nadřízeným utříbil myšlenky a zaměřil jsem se pouze na dosažení cíle. Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Tím chci říct, že je velmi důležité mít stanovené dosažitelné cíle a na cestě za nimi mít i parťáka, který vás bude korigovat a podporovat. 

Jak vy osobně vnímáte roli finančního konzultanta? Jaké klady či bonusy přinášíte svým klientům? 

Jsem přesvědčen, že bez finančního konzultanta se o hodně zmenšuje šance, že klient dosáhne všech životních cílů, kterých chce dosáhnout. Dokonce je to i změřené. Služby finančního konzultanta by měla využívat každá rodina, tak jako využívá služeb např. zubaře. Zuby si taky nevyvrtáte sami

Mým klientům přináším informace z finančního trhu a tím ruku v ruce i vzdělávání ve světě financí. Díky tomu klienti lépe porozumí tomu, jak je vedeme ke splnění jejich cílů. Zároveň jsem jim s pomocí koncipienta a asistentky po ruce, když potřebují cokoliv řešit.

V době celosvětové pandemie onemocnění Covid-19 se mnoho věcí změnilo a přešlo do online prostředí. Jak jste se s tím vypořádal? 

Měli jsme dvě možnosti. První byla dát nohy na stůl a mít o důvod víc nic nedělat a čekat, co se stane. Nebo druhá a to adaptovat se na novou situaci v online prostředí. Naštěstí jsem byl s online světem kamarád ještě před covidem, takže vlastně přišel můj čas a od té doby zažívám nejlepší roky v podnikání. Od první vlny pandemie se nám zjednodušila komunikace s klienty díky videohovorům a možnosti uzavírat produkty online na dálku. Online je určitě dobrý pomocník, ale stejně stále preferuji osobní setkání s klienty.

Má podle vás smysl být aktivní na sociálních sítích či obecně v online prostoru? Jak konkrétně oslovujete potenciální klienty či spolupracovníky vy? 

Rád říkám, že kdo není na internetu, tak jako by nebyl. Je to jako s jakoukoliv jinou službou nebo produktem. Většinou, když se k vám dostane něco nového, tak to hledáte a porovnáváte na internetu. Osobní webová stránka poradce je za mě základem. Také je vhodné mít stránku na Facebooku, kde jí mám určenou spíše pro klienty a pro hledání nových spolupracovníků rád využívám LinkedIn. Noví klienti se ke mně dostávají nejčastěji sami přes doporučení.

Kvůli propadu počtu hypotečních úvěrů se mnoho věcí na finančním trhu změnilo. Kam nyní zaměřujete svoji pozornost? 

Tohle téma je letos hodně propírané, ale se mnou to nic moc nedělá. Poradenství dělám komplexně a nejsem zaměřený jenom na to, co zrovna frčí. Je pravda, že hypoték moc není, ale za to je větší prostor pro investice, pojištění a také rozšiřování mého týmu.

Co je podle vás receptem na to, udržet se úspěšně a dlouhodobě ve finančním světě? 

Neustálý osobnostní a profesní rozvoj. Zároveň umět reagovat na vývoj na trhu. Jsme podnikatelé a měli bychom si umět za každých okolností poradit. Neříkám, že je to jednoduché, ale bez výstupu z komfortní zóny, změny přemýšlení nad podnikáním a změny aktivit to bohužel dlouhodobě nejde.

Co rád děláte ve volném čase? 

Rád trávím čas se svojí rodinou, ale také si najdu čas na sport, přátelé, vaření a vzdělávání.

 

Zaujal vás příběh Ondřeje a rádi byste se připojili k jeho týmu? Neváhejte a kontaktujte nás!
Menu