Lidé 4FIN HOLDING

Magdalena Gómezová: Mít vlastní realitní kancelář pro mě znamená nezávislost a flexibilitu

Tentokrát vám přinášíme rozhovor s Magdalenou Gómezovou, majitelkou realitní kanceláře CENTURY 21 Alex. Letos její kancelář oslavila výročí 10 let působení na trhu. Jaká byla její cesta do sítě CENTURY 21 a jak vnímá synergii ve 4FIN HOLDING? Jak se jí daří hledat work-life balance? To a spoustu dalšího se dozvíte v rozhovoru s Magdalenou

Jaká byla Vaše cesta ke společnosti CENTURY 21? 

Po více než 15 letech zkušeností v sektoru nemovitostí, kde jsem pracovala pro velké korporátní klienty nejenom v České republice, ale také po celé Evropě a v baltských státech, jsem se rozhodla, že je čas se osamostatnit a zúročit všechny mé zkušenosti a otevřít si vlastní realitní kancelář. 

Nastavila jsem si směr, kterým se chci v oblasti realit vydat, a hledala jsem značku, pod kterou bych svoji kancelář začala rozvíjet. Společnost CENTURY 21 mne přesvědčila rychle. Jedním z faktorů bylo to, že se jedná o světovou značku, pod jejíž křídla jsem se dostala jako jeden z prvních článků, a od první chvíle jsem cítila rodinné prostředí i pevné zázemí pro moje podnikání.  

A jak dlouho již působíte jako majitelka vlastní realitní kanceláře?

Naše kancelář CENTURY 21 Alex oslavila letos 10. výročí a jsem na svoje kolegy a chod kanceláře velmi hrdá. Myslím, že jdeme tím správným směrem – ruku v ruce s filozofií a mottem značky Spolehlivé partnerství.

Čím Vás oslovila spolupráce s CENTURY 21?

Vždy, když jsem vycestovala do zahraničí, jsem si všímala silné realitní značky CENTURY 21 a toho, jak se profiluje. Je to styl, který umožňuje zajímavě a čistě prezentovat luxusnější, ale i standardní nemovitosti, ne prezentace ve stylu masové propagace, které využívá jiná velká nejmenovaná světová značka. Pro mě osobně není totiž vždy primární, aby byla značka vidět na každém rohu, ale to, že se můžete opřít o kvalitní a profesionální lidi díky vzdělávání a právě stylu prezentace nemovitostí. Tím je pro mě jednoznačně světovou jedničkou značka CENTURY21.

Jak doposud hodnotíte Vaši spolupráci s CENTURY 21? Jste se svou kariérní dráhou spokojena?

Svou spolupráci se značkou CENTURY 21 hodnotím velice pozitivně, jelikož jsem si prošla mnoha pracovními kolektivy, korporátním společnostmi a je pro mě důležité se v práci cítit dobře. 

Mít dobré a kvalitní vztahy s lidmi, což pro mě CENTURY 21 stoprocentně splňuje. Skvělý tým, který mám, kolegové franšízanti a spolupráce s ostatními makléři z jiných poboček. Ale i pořádání teambuildingů v rámci akcí pořádaných centrálou, kde se všichni sblížíme, což vede k budoucí skvělé spolupráci. 

Vysoká úroveň vzdělávacího systému a Akademie CENTURY 21, kde je i intenzivní vzdělávací program pro nové makléře, který je ukončen nezbytnou finální zkouškou a udělením makléřské licence. Reakce klientů na značku je rok od roku lepší a CENTURY 21 se na českém trhu výrazně etablovala. 

Čím to je, že se podle Vás pozice CENTURY 21 zlepšuje?

Určitě k tomu přispělo i úspěšné spojení s 4FIN HOLDING a možnost výhody značky CENTURY 21 na trhu tím, že může poskytnout full service pro klienty – nejenom prodej a nákup nemovitosti, ale i ocenění nemovitosti, finanční služby, výkup nemovitostí a další služby, prostě celkovou synergii pro zákazníky.

Po mnoha letech, kdy jsem jako zaměstnanec pomáhala firmám, pro které jsem pracovala dosáhnout jejich cílů, jsem moc ráda, že v CENTURY 21, kde vlastním franšízu, mohu konečně „pracovat na svém vlastním písečku“. It was a challenge but I don‘t regret my decision.

Jak zvládáte reagovat na časté změny na realitním trhu?

Práce v realitách je velká výzva, na druhou stranu je to zábavná práce a práce s lidmi, kterou mám moc ráda. V realitách nikdy nezůstane člověk bez práce, lidé se vždy budou stěhovat, rodiny budou potřebovat bydlet a firmy budou stále řešit pronájem nebo nákup kanceláří. Práce je to dynamická, ale není pro někoho, kdo má rád rutinu. Do realitních kanceláří se často dostane ne úplně jednoduchá nemovitost, někdy dojde také na vyostřené emoce klientů, no člověk se nikdy nenudí.

Jaké jsou Vaše další pracovní cíle a plány? 

Manažer musí zvládnout momentálně těžké období, nabrat další lidi a poskytnout jim skvělé zaškolovací podmínky. Ráda bych více rozvíjela pronájmy a prodeje komerčních nemovitostí a pro toto odvětví i hledám nového makléře. 

Ráda zaučím i někoho, kdo se s tímto specifickým realitním segmentem nesetkal. Příležitost vidím také v prodeji luxusních a zahraničních nemovitostí, v této oblasti spolupracuji s makléři ve Španělsku a Portugalsku a prodáváme zde zajímavý developerský projekt. Další velkou příležitostí na trhu je určitě možnost spravovat rezidenční portfolia. A samozřejmě spolupráce s investory při vyhledávání pozemků vhodných pro výstavbu, ať už rezidenčních, či komerčních nemovitostí.

Co je Vaše největší očekávání v rámci Vašeho podnikání?

Určitě nezávislost, flexibilita, přijímání výzev a budování úspěšné firmy.

Můžete říct konkrétní nástroje a benefity značky CENTURY 21, které Vám nejen v začátcích, ale i nyní ve Vaší práci pomáhají?

Je jich spousta. Jmenovat musím rozhodně viditelnost značky, mezinárodní síť, podporu v marketingu, obchodní model kompletního servisu pro klienta a především zmiňovaný silný vzdělávací a akademický program.

Podle jakých kritérií si vybíráte lidi do týmu Vaší kanceláře?

Určitě musí mít „drive“, být srdcem obchodník, rád se učit novým věcem, být otevřený pro nové výzvy a především aby zapadl do našeho kolektivu a byl pro náš kolektiv přínosem. Určitě nelpím na tom, aby měl už nějaké zkušenosti v rámci realitního světa, ale je to samozřejmě velká výhoda.  

Jak se Vám v rámci této profese daří skloubit rodinu a práci dohromady?

Vedení kanceláře a práce v realitách je obrovská výzva při tak velké konkurenci a zabírá opravdu hodně času. Ale právě proto, že jsem paní svého času, mohu věnovat prostor také své milované rodině a svým milovaným pejskům. A mám také dostatek času na své osobní cíle v podobě sportu, dovolených a dobrého jídla.

Jakou nejcennější pomoc centrály jste využila?

Uvedu dva příklady spojené s konkrétními obchodními případy, které jsem díky značce CENTURY 21 získala. Oslovili mě klienti z Belgie, kteří pracují pro Doosan Bobcat (Škoda Power), že budou stěhovat management z Belgie do České republiky. A značku CENTURY 21 světově znají, a proto oslovili mě. Tím jsme získala exkluzivitu pro zajištění pronájmu kanceláří a výrobních hal v lokalitě Praha a Plzeň.

Druhým příkladem je prodej developerského projektu v Portugalsku. Tento obchod jsem mohla realizovat také díky značce CENTURY 21, která je v Portugalsku v realitách největší značkou.

Zaujal vás příběh Magdaleny a rádi byste se přidali do realitní sítě CENTURY 21, ať už jako realitní makléř nebo rovnou jako majitel vlastní kanceláře? Neváhejte nám napsat!

Nenechte si
ujít

Magdalena Gómezová: Mít vlastní realitní kancelář pro mě znamená nezávislost a flexibilitu

Tentokrát vám přinášíme rozhovor s Magdalenou Gómezovou, majitelkou realitní kanceláře CENTURY 21 Alex. Letos její kancelář oslavila výročí 10 let působení na trhu. Jaká byla její cesta do sítě CENTURY 21 a jak vnímá synergii ve 4FIN HOLDING? Jak se jí daří hledat work-life balance? To a spoustu dalšího se dozvíte v rozhovoru s Magdalenou

Jaká byla Vaše cesta ke společnosti CENTURY 21? 

Po více než 15 letech zkušeností v sektoru nemovitostí, kde jsem pracovala pro velké korporátní klienty nejenom v České republice, ale také po celé Evropě a v baltských státech, jsem se rozhodla, že je čas se osamostatnit a zúročit všechny mé zkušenosti a otevřít si vlastní realitní kancelář. 

Nastavila jsem si směr, kterým se chci v oblasti realit vydat, a hledala jsem značku, pod kterou bych svoji kancelář začala rozvíjet. Společnost CENTURY 21 mne přesvědčila rychle. Jedním z faktorů bylo to, že se jedná o světovou značku, pod jejíž křídla jsem se dostala jako jeden z prvních článků, a od první chvíle jsem cítila rodinné prostředí i pevné zázemí pro moje podnikání.  

A jak dlouho již působíte jako majitelka vlastní realitní kanceláře?

Naše kancelář CENTURY 21 Alex oslavila letos 10. výročí a jsem na svoje kolegy a chod kanceláře velmi hrdá. Myslím, že jdeme tím správným směrem – ruku v ruce s filozofií a mottem značky Spolehlivé partnerství.

Čím Vás oslovila spolupráce s CENTURY 21?

Vždy, když jsem vycestovala do zahraničí, jsem si všímala silné realitní značky CENTURY 21 a toho, jak se profiluje. Je to styl, který umožňuje zajímavě a čistě prezentovat luxusnější, ale i standardní nemovitosti, ne prezentace ve stylu masové propagace, které využívá jiná velká nejmenovaná světová značka. Pro mě osobně není totiž vždy primární, aby byla značka vidět na každém rohu, ale to, že se můžete opřít o kvalitní a profesionální lidi díky vzdělávání a právě stylu prezentace nemovitostí. Tím je pro mě jednoznačně světovou jedničkou značka CENTURY21.

Jak doposud hodnotíte Vaši spolupráci s CENTURY 21? Jste se svou kariérní dráhou spokojena?

Svou spolupráci se značkou CENTURY 21 hodnotím velice pozitivně, jelikož jsem si prošla mnoha pracovními kolektivy, korporátním společnostmi a je pro mě důležité se v práci cítit dobře. 

Mít dobré a kvalitní vztahy s lidmi, což pro mě CENTURY 21 stoprocentně splňuje. Skvělý tým, který mám, kolegové franšízanti a spolupráce s ostatními makléři z jiných poboček. Ale i pořádání teambuildingů v rámci akcí pořádaných centrálou, kde se všichni sblížíme, což vede k budoucí skvělé spolupráci. 

Vysoká úroveň vzdělávacího systému a Akademie CENTURY 21, kde je i intenzivní vzdělávací program pro nové makléře, který je ukončen nezbytnou finální zkouškou a udělením makléřské licence. Reakce klientů na značku je rok od roku lepší a CENTURY 21 se na českém trhu výrazně etablovala. 

Čím to je, že se podle Vás pozice CENTURY 21 zlepšuje?

Určitě k tomu přispělo i úspěšné spojení s 4FIN HOLDING a možnost výhody značky CENTURY 21 na trhu tím, že může poskytnout full service pro klienty – nejenom prodej a nákup nemovitosti, ale i ocenění nemovitosti, finanční služby, výkup nemovitostí a další služby, prostě celkovou synergii pro zákazníky.

Po mnoha letech, kdy jsem jako zaměstnanec pomáhala firmám, pro které jsem pracovala dosáhnout jejich cílů, jsem moc ráda, že v CENTURY 21, kde vlastním franšízu, mohu konečně „pracovat na svém vlastním písečku“. It was a challenge but I don‘t regret my decision.

Jak zvládáte reagovat na časté změny na realitním trhu?

Práce v realitách je velká výzva, na druhou stranu je to zábavná práce a práce s lidmi, kterou mám moc ráda. V realitách nikdy nezůstane člověk bez práce, lidé se vždy budou stěhovat, rodiny budou potřebovat bydlet a firmy budou stále řešit pronájem nebo nákup kanceláří. Práce je to dynamická, ale není pro někoho, kdo má rád rutinu. Do realitních kanceláří se často dostane ne úplně jednoduchá nemovitost, někdy dojde také na vyostřené emoce klientů, no člověk se nikdy nenudí.

Jaké jsou Vaše další pracovní cíle a plány? 

Manažer musí zvládnout momentálně těžké období, nabrat další lidi a poskytnout jim skvělé zaškolovací podmínky. Ráda bych více rozvíjela pronájmy a prodeje komerčních nemovitostí a pro toto odvětví i hledám nového makléře. 

Ráda zaučím i někoho, kdo se s tímto specifickým realitním segmentem nesetkal. Příležitost vidím také v prodeji luxusních a zahraničních nemovitostí, v této oblasti spolupracuji s makléři ve Španělsku a Portugalsku a prodáváme zde zajímavý developerský projekt. Další velkou příležitostí na trhu je určitě možnost spravovat rezidenční portfolia. A samozřejmě spolupráce s investory při vyhledávání pozemků vhodných pro výstavbu, ať už rezidenčních, či komerčních nemovitostí.

Co je Vaše největší očekávání v rámci Vašeho podnikání?

Určitě nezávislost, flexibilita, přijímání výzev a budování úspěšné firmy.

Můžete říct konkrétní nástroje a benefity značky CENTURY 21, které Vám nejen v začátcích, ale i nyní ve Vaší práci pomáhají?

Je jich spousta. Jmenovat musím rozhodně viditelnost značky, mezinárodní síť, podporu v marketingu, obchodní model kompletního servisu pro klienta a především zmiňovaný silný vzdělávací a akademický program.

Podle jakých kritérií si vybíráte lidi do týmu Vaší kanceláře?

Určitě musí mít „drive“, být srdcem obchodník, rád se učit novým věcem, být otevřený pro nové výzvy a především aby zapadl do našeho kolektivu a byl pro náš kolektiv přínosem. Určitě nelpím na tom, aby měl už nějaké zkušenosti v rámci realitního světa, ale je to samozřejmě velká výhoda.  

Jak se Vám v rámci této profese daří skloubit rodinu a práci dohromady?

Vedení kanceláře a práce v realitách je obrovská výzva při tak velké konkurenci a zabírá opravdu hodně času. Ale právě proto, že jsem paní svého času, mohu věnovat prostor také své milované rodině a svým milovaným pejskům. A mám také dostatek času na své osobní cíle v podobě sportu, dovolených a dobrého jídla.

Jakou nejcennější pomoc centrály jste využila?

Uvedu dva příklady spojené s konkrétními obchodními případy, které jsem díky značce CENTURY 21 získala. Oslovili mě klienti z Belgie, kteří pracují pro Doosan Bobcat (Škoda Power), že budou stěhovat management z Belgie do České republiky. A značku CENTURY 21 světově znají, a proto oslovili mě. Tím jsme získala exkluzivitu pro zajištění pronájmu kanceláří a výrobních hal v lokalitě Praha a Plzeň.

Druhým příkladem je prodej developerského projektu v Portugalsku. Tento obchod jsem mohla realizovat také díky značce CENTURY 21, která je v Portugalsku v realitách největší značkou.

Zaujal vás příběh Magdaleny a rádi byste se přidali do realitní sítě CENTURY 21, ať už jako realitní makléř nebo rovnou jako majitel vlastní kanceláře? Neváhejte nám napsat!
Menu