Lidé 4fin

Lucie Pěchová: V nových kancelářích čerpáme jedinečné know-how od těch nejlepších ve firmě

Regionální ředitelka Lucie Pěchová se začátkem léta s celým svým týmem přestěhovala do nových exkluzivních kanceláří v pražském Karlíně. Velké reprezentativní prostory zároveň sdílejí s dalšími úspěšnými ředitelstvími. Jak tuto synergii sama vnímá? Přináší benefity pro všechny strany? A jaká cesta k tomuto rozhodnutí vedla? To vše a mnohem více se dozvíte v novém rozhovoru. 

Lucie, ve společnosti 4fin Better together jste aktuálně na jedné z nejvyšších pozic. Jaká byla vaše kariérní cesta?

V oboru jsem začínala v roce 2008 na nejnižší poradenské pozici u konkurenční společnosti. Od začátku jsem nastupovala s tím, že chci pracovat v managementu, jelikož mě baví práce s lidmi v týmu. To se mi postupnou prací začalo plnit, od nejnižších manažerských pozic, až po aktuální pozici Regionální ředitelky.

Jak vzpomínáte na své začátky? 

S úsměvem , bylo to divoké období jak z pohledu klientské, tak manažerské práce. Naše hlavní nástroje byly tužka a papír. A hlavní prací v managementu motivace na hmotné statky. Doba byla jiná, ale jsem vděčná, že jsem ji zažila. Dnes díky srovnání vidím obrovský posun a možnosti.

Jaké překážky jste musela překonávat? 

Jako většina nově podnikajících, jsem se musela naučit přijmout odpovědnost za své úspěchy, ale i neúspěchy, a dokázat je překonat a posouvat se tím dál. Velmi rychle jsem si uvědomila, že věci, které mohu ovlivnit, vyřešit dokážu. Například tehdy v počátcích nedostatek klientů nebo nízké průměry v týmu. Největší překážkou jsou však věci, které mi samostatně vyřešit nedokážeme. Pro mě to tehdy byla špatná pověst firmy, ve které jsem byla, a to mě také velmi rychle vedlo ke změně.

Jaký je podle vás přínos pro klienta, když se rozhodne pro finančního konzultanta? 

Obrovský! O většinu klientů stále není dobře postaráno a jejich finance pro ně nepracují tak, jak by mohly nebo měly. Kvalitní finanční konzultant klientovi zajistí SROZUMITELNÝ, pravidelný přehled a informace o jeho majetkovém portfoliu. Ušetří čas, který by klient musel trávit vyhledáváním informací a možných nabídek. Dnes už běžně i poskytne doprovodné služby, které klient potřebuje, například kvalitního realitního makléře, právníka, či daňového poradce apod.

Aktuálně finančním trhem hýbe propad hypoték a vysoká inflace. Jak na tuto změnu reagujete? 

Propad hypoték nás opět více vrací k servisní práci a komplexnímu majetkovému poradenství. Konzultanti se u klientů více soustředí na řešení aktuální a budoucí situace. Ať už je to příprava na rostoucí náklady rodin, optimalizace stávajících financí, nebo ukládání volných prostředků jako ochrana proti vysoké inflaci. V rámci manažerské práce nyní ještě více vedeme konzultanty k vyšší diverzifikaci příjmů, a to především v následných provizích, management fee, provizí z realitních prodejů, práce koncipientů a samozřejmě manažerských provizí.

V červnu tohoto roku jste se s celým týmem přestěhovala do nových reprezentativních kanceláří v centru Prahy. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo? 

Velikost a možnost synergií s dalšími ředitelstvími. Ne nadarmo se říká: „V jednotě a velikosti je síla.“ Je rozdíl, zda pracujete v malé kanceláři o 100 m2 nebo ve 2000 m2, ať chceme nebo ne, klient či uchazeč o práci toto vnímá. Důležitým faktorem je také spolupráce s dalšími řediteli a manažery. Konzultantům se tak dostává know-how od těch nejlepších z celé firmy a zároveň nám to šetří čas v rámci vzdělávání.

Zařizování nových kanceláří je jistě nákladnou položkou. Byla vám v této chvíli centrála společnosti nějakou podporou? 

Ano, centrála pomohla jak finančně, tak informačně, za což jsme velmi vděčni.

Jaké jsou vaše nejbližší kariérní cíle? 

Z hlediska pozice mám před sebou ještě jednu metu, a to pozici Zemské ředitelky. Důležité však pro mě je především finanční spokojenost lidí v týmu, přátelské mezilidské vztahy, karierní růst a rozvoj lidí v týmu, kteří opravdu chtějí.

Jak vypadá ideální kandidát či kandidátka, které byste přivítala ve svém týmu? 

Kdokoliv, kdo opravdu chce, bude svou práci odvádět kvalitně, zodpovědně a zapadne lidsky do našeho týmu.

Co nejraději děláte ve volné čase? 

K mému životu neodmyslitelně patří sport, cestování, rodina a přátelé, příroda a dobrá gastronomie. Ideální volno je tedy například v horách, ať už v zimě nebo v létě, se svými blízkými, dobrým jídlem, pitím a spoustou zážitků a legrace. 

 

Zaujal vás příběh Lucie a rádi byste se připojili k jejímu týmu a čerpali výhody synergie úspěšných spolupracovníků v nových kancelářích? Neváhejte a kontaktujte nás!

Nenechte si
ujít

Lucie Pěchová: V nových kancelářích čerpáme jedinečné know-how od těch nejlepších ve firmě

Regionální ředitelka Lucie Pěchová se začátkem léta s celým svým týmem přestěhovala do nových exkluzivních kanceláří v pražském Karlíně. Velké reprezentativní prostory zároveň sdílejí s dalšími úspěšnými ředitelstvími. Jak tuto synergii sama vnímá? Přináší benefity pro všechny strany? A jaká cesta k tomuto rozhodnutí vedla? To vše a mnohem více se dozvíte v novém rozhovoru. 

Lucie, ve společnosti 4fin Better together jste aktuálně na jedné z nejvyšších pozic. Jaká byla vaše kariérní cesta?

V oboru jsem začínala v roce 2008 na nejnižší poradenské pozici u konkurenční společnosti. Od začátku jsem nastupovala s tím, že chci pracovat v managementu, jelikož mě baví práce s lidmi v týmu. To se mi postupnou prací začalo plnit, od nejnižších manažerských pozic, až po aktuální pozici Regionální ředitelky.

Jak vzpomínáte na své začátky? 

S úsměvem , bylo to divoké období jak z pohledu klientské, tak manažerské práce. Naše hlavní nástroje byly tužka a papír. A hlavní prací v managementu motivace na hmotné statky. Doba byla jiná, ale jsem vděčná, že jsem ji zažila. Dnes díky srovnání vidím obrovský posun a možnosti.

Jaké překážky jste musela překonávat? 

Jako většina nově podnikajících, jsem se musela naučit přijmout odpovědnost za své úspěchy, ale i neúspěchy, a dokázat je překonat a posouvat se tím dál. Velmi rychle jsem si uvědomila, že věci, které mohu ovlivnit, vyřešit dokážu. Například tehdy v počátcích nedostatek klientů nebo nízké průměry v týmu. Největší překážkou jsou však věci, které mi samostatně vyřešit nedokážeme. Pro mě to tehdy byla špatná pověst firmy, ve které jsem byla, a to mě také velmi rychle vedlo ke změně.

Jaký je podle vás přínos pro klienta, když se rozhodne pro finančního konzultanta? 

Obrovský! O většinu klientů stále není dobře postaráno a jejich finance pro ně nepracují tak, jak by mohly nebo měly. Kvalitní finanční konzultant klientovi zajistí SROZUMITELNÝ, pravidelný přehled a informace o jeho majetkovém portfoliu. Ušetří čas, který by klient musel trávit vyhledáváním informací a možných nabídek. Dnes už běžně i poskytne doprovodné služby, které klient potřebuje, například kvalitního realitního makléře, právníka, či daňového poradce apod.

Aktuálně finančním trhem hýbe propad hypoték a vysoká inflace. Jak na tuto změnu reagujete? 

Propad hypoték nás opět více vrací k servisní práci a komplexnímu majetkovému poradenství. Konzultanti se u klientů více soustředí na řešení aktuální a budoucí situace. Ať už je to příprava na rostoucí náklady rodin, optimalizace stávajících financí, nebo ukládání volných prostředků jako ochrana proti vysoké inflaci. V rámci manažerské práce nyní ještě více vedeme konzultanty k vyšší diverzifikaci příjmů, a to především v následných provizích, management fee, provizí z realitních prodejů, práce koncipientů a samozřejmě manažerských provizí.

V červnu tohoto roku jste se s celým týmem přestěhovala do nových reprezentativních kanceláří v centru Prahy. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo? 

Velikost a možnost synergií s dalšími ředitelstvími. Ne nadarmo se říká: „V jednotě a velikosti je síla.“ Je rozdíl, zda pracujete v malé kanceláři o 100 m2 nebo ve 2000 m2, ať chceme nebo ne, klient či uchazeč o práci toto vnímá. Důležitým faktorem je také spolupráce s dalšími řediteli a manažery. Konzultantům se tak dostává know-how od těch nejlepších z celé firmy a zároveň nám to šetří čas v rámci vzdělávání.

Zařizování nových kanceláří je jistě nákladnou položkou. Byla vám v této chvíli centrála společnosti nějakou podporou? 

Ano, centrála pomohla jak finančně, tak informačně, za což jsme velmi vděčni.

Jaké jsou vaše nejbližší kariérní cíle? 

Z hlediska pozice mám před sebou ještě jednu metu, a to pozici Zemské ředitelky. Důležité však pro mě je především finanční spokojenost lidí v týmu, přátelské mezilidské vztahy, karierní růst a rozvoj lidí v týmu, kteří opravdu chtějí.

Jak vypadá ideální kandidát či kandidátka, které byste přivítala ve svém týmu? 

Kdokoliv, kdo opravdu chce, bude svou práci odvádět kvalitně, zodpovědně a zapadne lidsky do našeho týmu.

Co nejraději děláte ve volné čase? 

K mému životu neodmyslitelně patří sport, cestování, rodina a přátelé, příroda a dobrá gastronomie. Ideální volno je tedy například v horách, ať už v zimě nebo v létě, se svými blízkými, dobrým jídlem, pitím a spoustou zážitků a legrace. 

 

Zaujal vás příběh Lucie a rádi byste se připojili k jejímu týmu a čerpali výhody synergie úspěšných spolupracovníků v nových kancelářích? Neváhejte a kontaktujte nás!
Menu